Responsive Leaderboard AD Area
Едукативно, Интересно

Научниците Откриле Дека Луѓето Имаат “Магнетно 6-то Сетило”

Тоа е магнетно примање кое се однесува на способноста да се согледаат магнетни полиња. Неколку животни го користат за да го најдат својот пат на долги растојанија усогласувајќи го со магнетното поле на Земјата. Морските желки. пчелите, делфините, преселните птици, имаат магнетен компас што им овозможува да ги користат информациите кои се сместени во магнетните полиња.
Според Џои Киршвинк (Joe Kirschvink), геофизичар од Калифорнискиот институт за технологија која во моментов ги тестира луѓето за магнетното сетило вели дека тоа е дел од нашата еволуциона историја.
Во еднo од последните експерименти на Кирвшник, ротирачкото магнетно поле било пренесено преку учесниците додека нивните мозочни бранови биле мерени. Тој открил дека кога магнетното поле се ротира обратно од стрелките на часовникот, одредени неурони реагирале на оваа промена, кои, пак, создале скок на електричната активност. Ова укажува на можно магнетно чувство кај луѓето.

Сепак, сè уште остануваат неколку прашања. На пример, дали оваа нервна активност е доказ за магнетно сетило или нешто друго?  Дури ако човечкиот мозок реагира на овие области на некој начин, тоа не значи дека информациите се обработуваат од страна на мозокот. Ако телото навистина има магнетни рецептори, каде се тие? Следниот чекор на истражувачите е да ги идентификуваат.
Студијата на Кирвшник е еден од многуте публикации нурнати во тајните на магнетните полиња и она влијание што го имаат врз човечките суштества. Лидерите во оваа област на истражување, најверојатно, ќе се најдат на Институтот “HeartMath”, меѓународно признато непрофитно истражување и oрганизација за образование, посветена за помагање на луѓето, да го намалат стресот, само-регулираат емоциите, и да изградат енергија и издржливост за здрав, среќен живот. HeartMath алатките, технологијата, како и обуката ги учи луѓето да се потпрат на интелигенцијата на нивните срца со онаа во домот, училиштето, на работата и играта.

Истражувачите на HeartMath почнале со она што се нарекува The Global Coherence Initiative (GCI), меѓународна соработка која помога да го активира срцето на човештвото и да се олесни промената на глобалната свест. Таа има за цел првенствено да ги покани луѓето да учествуваат активно во додавањето на повеќе  љубов, грижа и сочувство во полето за планети. Вториот фокус е научното истражување за тоа како сите ние сме енергетски поврзани едни со други на планетава, и како можеме да го користаиме ова поврзување да се подигне нашата вибрација и со тоа да се помогне да се создаде подобар свет.

Хипотезите на истражувачите и научниците зад овој проект се следните:

– Магнетното поле на Земјата е носител на биолошките релевантни информации што ги поврзува сите живи системи.

– Секое лице го засега ова глобално информационо поле.

– Постојат повратни информации помеѓу човековите суштества и енергични / магнетни системи на Земјата.

– Земјата има неколку извори на магнетни полиња кои влијаат врз сите нас. Две од нив се геомагнетни полиња што произлегуваат од јадрото на Земјата и областите во кои постојат помеѓу Земјата и јоносферата. Овие полиња  ја опкружуваат целата планета и делуваат како штит кој ги блокираат штетните ефекти од сончевата радијација, космичките зраци и други форми. Без овие полиња, мразот  како што го знаеме нема да може да постои на Земјата. Тие се дел од динамиката на екосистемот на нашата планета.

Други докази дека луѓето може да ги насетат овие области

Овие енергетски полиња се познати на научниците, и идејата дека соларната активност и ритмите кои се одвиваат на магнетното поле на Земјата имаат влијание врз здравјето и однесувањето е цврсто етаблиран во научната литература.

Научната литература, исто така, е јасна за фактот дека неколку физиолошки ритмови и глобалното колективно однесување не само што се синхронизирани со соларната и геомагнетната активност, но, исто така, дека прекините во овие области може да создадат негативни ефекти врз човековото здравје и однесување.

Кога магнетното поле на Земјата се дистрибуира тоа може да предизвика проблеми со спиењето, ментална конфузија, вообичаен недостаток на енергија. На друг начин, кога полињата на Земјата се стабилни и одредени  мерки на соларната активност се зголемени, луѓето имаат зголемување на позитивни чувства, повеќе креативност и инспирација. Ова најверојатно се должи на спрега помеѓу човечкиот мозок, кардиоваскуларниот и нервниот систем со геомагнетни резонантни фреквенции.

Земјата и јоносферата генерираат фреквенции кои се движат од 0,01 херци до 300 херци, од кои некои се во ист фреквентен опсег со оној што е  во нашиот мозок, кардиоваскуларниот систем, и автономниот нервен систем. Ова нуди еден начин да се објасни како флуктуациите во магнетното поле на Земјата и сонцето можат да влијаат врз нас. Промените во овие области, исто така, покажаа влијание врз нашите мозочни бранови, ритамот на срцето, меморијата, физичката активност и целокупното здравје.

Промените во полињата на Земјата од екстремната соларна активност се поврзани со некои од најголемите дела на уметноста на човештвото, како и некои од нејзините најголеми трагични настани.

GCI научниците веруваат дека, бидејќи фреквенциите на мозочните бранови и срцевиот ритам се преклопуваат, ние не сме само што сме приемници на биолошките релевантни информации, но, исто така, испраќачи.

Човечките емоции и свеста комуницираат и  кодираат информации во геомагнетното поле и овие информации се дистрибуирани на глобално ниво. Кодираните информации се доставени нелогично меѓу луѓето на потсвесно ниво, всушност ги поврзува сите живи системи. Магнетните полиња дејствуваат како носители на бранови на тие информации, кои можат да влијаат позитивно или негативно.